איש ביטחון ירה למוות בבדואי שחדר ליישוב בנגב

אליהו גרין No Comments on איש ביטחון ירה למוות בבדואי שחדר ליישוב בנגב

תקרית חריגה בנגב: חבר בכיתת הכוננות במושב רתמים ירה בבדואי שחדר לישוב יחד עם חבריו במהלך השבת, זאת לאחר שקרע אזיקון שהוצמד לידו ושלף מכיסו סכין. השלושה תושבי הפזורה הבדואית חדרו לרתמים וטיפסו מעל הגדר ההיקפית של היישוב. המשטרה, פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

ארכיון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקרית חריגה בנגב: חבר בכיתת הכוננות במושב רתמים ירה למוות בבדואי שחדר לישוב יחד עם חבריו במהלך השבת, זאת לאחר שקרע אזיקון שהוצמד לידו ושלף מכיסו סכין. במשטרה מעריכים כי הרקע אינו ביטחוני.

לפנות בוקר זיהה איש בטחון של היישוב רתמים 3 חשודים שטיפסו מעל גדר ההיקפית של היישוב וחדרו לתוכו פנימה. כוח כיתת הכוננות של היישוב הוקפץ למקום ועצר את שלושת החשודים, תושבי היישוב ביר אדאג' ופזורת נאות חובב.

במהלך תחקור המעורבים במקום, אחד החשודים ביקש מחבר כיתת הכוננות להתקרב אליו, קרע את האזיקון שהוצמד לידו ושלף סכין מכיסו. חבר כיתת הכוננות, שזיהה את הסכנה, ירה לעברו באמצעות אקדחו האישי שהחזיק ברישיון וניטרל את החשוד במקום.

החשוד, תושב פזורת נאות חובב, בשנות ה-20 לחייו, פונה במצב קשה למרכז הרפואי סורוקה ובהמשך נקבע מותו בבית החולים.

כוחות משטרה שהגיעו למקום ערכו סריקות, אספו ראיות וממצאים בזירה, וביצעו במקום את מעצרם של 2 תושבי היישוב ביר אדאג', שנלקחו לחקירה המנוהלת בתחנת שגב שלום של מרחב הנגב במחוז הדרומי.

2 קטינים, בני 17, תושבי היישוב ביר הדאג', שחדרו ליישוב איתו יחד, נעצרו לחקירה בתחנת שגב שלום ועל בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר גיבה את חבר כיתת הכוננות: ״מגבה באופן מלא את חבר כיתת הכוננות של היישוב רתמים אשר פעל בנחישות, חתר למגע וחיסל אדם שניסה לרצוח את אנשי כיתת הכוננות. עודכנתי על האירוע בשבת עצמה ואני נותן גב לכוחות שלנו. מי שחודר לישוב עם סכין ומבקש לרצוח את כוחות הכוננות דמו בראשו. גם כאן הוכח כי נשק מציל חיים. בשביל המקרים הללו הקמנו בכל רחבי הארץ מאות כיתות כוננות חדשות – על מנת להגן על היישובים״.



0 תגובות